4 תשובות
לכי לרופא
את בתקופה לחוצה? בדרך כלל כשאנשים בלחץ הם ישנים חרא.
תלכי לרופא לבדוק את זה... תגידי לו מה בדיוק את מרגישה והוא כבר ידע מה לעשות...
אולי לחץ יתר, או משהו שמעיק אותך,או מלא מחשבות