התחברות
הרשמה
למה שאני ישנה מאוחר בבוקר אני לא עייפה וכשאני ישנה מוקדם בבוקר אני עייפה ממש(אני קמה באותו שעות בבוקר)
14 במאי 2019, 00:26
עייפות
שינה
3 תשובות
גם אצלי אני פשוט הולך לישון מאוחר וקם טוב בבוקר ואומר תודה ושותק
S
Saup unpas
אני גם ככה
ל
לא טובה בשמות
גם אני ככה אבל מרגישים את העייפות במהלך היום
Skylight
באותו הנושא:
תמיד שחבר של אחותי(בני 16) ישן אצלינו אני לא מבינה למה בבוקר כשהיא קמה תמיד היא איכשהו עייפה והם מתעוררים מאוחר למה ?
ללכת לישון עכשיו (אני לפני טיסה שאני קמה בחמש בבוקר) או מאוחר כדי להיות עייפה בטיסה? (טיסה של 12 שעות)
למה שאני ישנה 4 שעות אני ערנית, ושאני ישנה 6 שעות אני עייפה?
זה הגיוני שאני ישנה הרבה שעות בלילה וגם ישנה צהריים ואני עדיין עייפה?
קורה לכם שאתם קמים בבוקר עייפים ממש ואומרים לעצמכם לא משנה מה יום אני ישן/ה מוקדם ובסוף שוב הולכים לישון מאוחר?
אם אני קמה בבוקר ואני עייפה למשך כל היום בגלל שאני כנראה לא ישנה מספיק
אני ישנה קצת שעות ובערב לא עייפה ואז שוב הולכת לישון בשעה מאוחרת מה לעשות?
אם אני ישנה 4 שעות 5 שעות כל יום בלילה הגיוני שאני אהיה עייפה ?
זה הגיוני שאני ישנה המון ועדין עייפה???
הגיוני שאני לא מרזה בגלל שאני ישנה בשעות מאוחרות?
למה שאני ישנה הרבה אני עייפה ושאני ישנה קצת אני מלאת אנרגיה???