4 תשובות
למה את רוצה לעשות את זה?
למה?
לא אל תשתקי ותתני לכולם לעשות מה שבא להם ובטח שלא להישבר תאמיני לי שזאת ההרגשה הכי חרא בעולם את יכולה לא לדבר ופשוט לבוא ללמוד ללכת הביתה להישבר ולצאת עם אנשים והכל אבל אל תתני להם לראות אותך נשברת כי הם חבורה של חארות
אל תשתקי ואל תתני לאף אחד להשפיל אותך או לשחק בך אל תתני לכולם לעשות מה שבא להם תדברי תחזירי אל תשתקי הם מתים לראות אותך נשברת ונופלת ובוכה אבל אל תתני להם לעשות לך את זה תקומי תדברי תפתחי תפה ואל תשתקיי!!!