12 תשובות
כי 3 יחל זה רמה הרבה יותר קלה מאשר 5 יחל
וזה ממש לא בדיוק ככה בכל ה 3 יחל אני למדתי שנה שעברה ב 3 יחל והיה אווירת למידה
צודקת
אני בתור אחת שבשלוש יחידות שמתקשה במתמטיקה, בקושי משקיעים בנו, מתרכזים יותר בחמש יחידות משלוש שבהם צריך להתמקד ולקדם אותם
אני חושבת שאם מתגברין מישהו שיתגברו את 3, וככה הם ידתפרו ואולי חלק יעלו ל4.
אני לא מבינה את זה נגיד אצלי בבית ספר 3 יחידות לא נשארים צהריים כש4 ו5 כן, צריך להשאיר אותם עוד יותר כדי להפוך אותם ליותר טובים וככה יוכלו לעלות ליחידות יותר גבוהות ובמקום מוותרים עליהם
כי 5 יחידות זה הרבה יותר קשה.
אני חושבת שיותר שווה להשקיע ב5 יחידות כי אלה התלמידים שאשכרה יש להם את הרצון/הכישרון להצליח.
3 יחידות מתמט או שלא אכפת להם או שחשבון is not their fortee.
בכל מקרה, להשקיע יותר זמן ב3 יחל זה לא שווה כי הרבה משם או לא רוצים ללמוד או פשוט לא מבינים מתמט.
זה הקטע ב3 יחידות מתמט ברמה הרבה יותר קלה. זה למה הולכים לשם.
אנונימי
אנונימי זה ממש לא נכון, הרבה ב3 כן רוצים להצליח ולעלות וזה שאתה 5 ולא 3 לא אומר שיש לך יותר רצון להצליח.
אנונימית
מה? מי אמר שאני 5? אני 3 ולא מעניין לי ת$$ מתמט. בגלל זה אני נגד זה שיעשו לנו עוד עבודה כי אני ב3 כי לא באלי שיתנו לי עוד מתמט וילמדו אותי עוד.
אנונימי
יש כאלה שכן מעניין אותם והם ב3, אל תכליל את כולם.
אז שיתגברו את מי שרוצה, אבל פשוט מוותרים וזה מבאס.
טני ב3 ואני ממש רוצה לעלות ל4 אבל אף אחד לא מוכן לעזור, אמרו לי לקחת מורה פרטי ואז מבחן על חומר שלא לומדים ב3 ולא מבינים שלא כולם יכולים לשלם 100 שקל לשעה...
אנונימית
לדעתי בכלל החלוקה לקבוצות לפי רמת לימוד היא שגויה, במדינות רבות אין את הדבר הזה, פשוט מאוד מלמדים את כולם ברמה גבוהה ולמי שקשה ולא הבין משהו בשיעור נשאר לאחר הלימודים עם מורה או מתרגל ומסבירים לו זאת עד שיבין, בנוסף צריך לשנות את שעות הלימודים, להרבה תלמידים קשה להקשיב למורה במשך שעתיים שלמות ובגלל זה הרבה פעמים מאבדים את הריכוז לאחר שעה.
בכל מקרה לשאלתך, לרוב הלימוד לא בא על חשבון תלמידים אחרים, פשוט לא מצפים מ- 3 יחידות לכל כך הרבה ולכן לא מתגברים אותם כמעט, שלפי דעתי צריך לתת להם כמה שיותר תגבורים כדי שיעלו רמה.
רק שתדעו אני גרה בקליפורניה, ופה לא מכריחים אפילו לעשות 3 יחל.
מי שרוצה לוקח קורס בתיכון ברמה של 5 יחל מי שלא רוצה לא. ואין ברמה של 4 או 3 יחידות. יש מתמט רגיל עד כיתה י' בערך ומי שלא רוצה לקחת אחרי זה ברמה של 5 יחל אין רמות 3 ו4 יחל.
^רגע ויש להם בגרות בלי מתמטיקה?
חחח אני ב3 יחל ומרוצה מהעניין אל תהיי חמור קופץ בראש טוב שחושבים שאנחנו טיפשים ככה עושים לנו תמבחנים קלים ומעט שעות בשבוע יש לי פאקינג 3 שעות בשבוע בעוד של4 ו5 יש נראה לי איזה 8-10 בחיים לא הייתי שורד את זה.
אני לומדת ב4 ואני מסכימה לגמרי
הגיוני לגמרי שנותנים יותר תגבורים ל-5 יחידות. בביהס שלי אגב, אין תגבורים בכלל. מורים לא רוצים להישאר עם התלמידים יותר שעות ממה שהם צריכים והמשכורת שלהם לא מצדיקה תגבורים בתכלס. גם הכיתה לא קטנה יותר, כי אני למדתי 5 יחידות בכיתה עם 30-40 תלמידים בגלל שאין מספיק מורים אצלנו. זה ממש תלוי בית ספר.
אם זה מפריע ל-3 יחידות שאין תגבורים, הם יכולים לדבר על זה עם המורה ולברר אם אפשרי, או לפחות לעשות פרטני לתלמידים ספציפיים שמתעקשים (כי יש כאלה שממש לא בראש שלהם להישאר אחרי שעות הלימודים).
הדבר היחיד שאני רואה שמשקיעים יותר ב-5 יחידות אצלנו בבית הספר, זה יותר שעות לימוד. נשארים עד שעות מאוחרות יותר אחר הצהריים או באים ללמוד בשישי כששאר השכבה לא לומדת.