21 תשובות
זה חוקי ואני בעד שזה ימשיך להיות חוקי, לכל אחד יש בחירה אם לעשות לילדיו או לא לפי האמונה שלו, להוציא את זה מהחוק זאת כפייה לדעתי
אני בעד שזה יהיה לא חוקי כי זה טקס נוראי פשוט אני יודע שזה לא יקרה אף פעם.
כן זה חוקי ואין לי בעיה שזה יהיה חוקי לא בגלל הדת אלא בגלל שזה דווקא בריא
כן זה חוקי וצחך להמשיך עם זה..כל אחד והאמונה שלו להגיד שיפסק?למה שיפסק בגלל כאלה שלא מאמנים בטקס ובאמונה..להמשך זה חייב
זה חוקי וזה יותר הגייני בלי קשר.
זה מנהג של אמונה ודת, לא כולם חייבים לעשות את זה, כל אחד והבחירה שלו
זה מנהג של אמונה ודת, לא כולם חייבים לעשות את זה, כל אחד והבחירה שלו
זה לא יותר בריא ולא יותר היגייני וזה חולני בדיוק כמו ברית מילה לנשים פשוט אנחנו רגילים למנהג המאוד מיותר ומגעיל הזה.
לא חולני ולא מגעיל מנהג וטקס כמ ושצריך לא כל אחד חייב להאמין בזה..ופשוט אתה צריך ללמוד לכבד מנהיגים של אחרים
אני לא תומכת בטקס הדתי אני חושבץ שצריך לתת זכות בחירה כמו שאנשים לא יהודים עושים את זה מרצונם
אם היה מנהג שבו מורידים את הזרת לכל תינוק שנולד "כי אלוהים אמר" ובאיזשהו שלב התפתח גם כל מיני אמירות כמו שזה "מוריד את הסיכוי לזיהומים" ודברים בסגנון , עדיין אתה היית אומר "זה רק מנהג"?
נכון שזה לא מזיק חוץ מהעובדה שהורדת חלק מאוד חשוב מהגוף (שאפשר לחיות בלעדיו) אבל אם תעצור לחשוב על זה שניה , קושרים תינוק לכיסא ואז זקן חותך לו את הזין ומוצץ לו את הדם וכולם עוד חוגגים ושמחים מזה ..
לא כל דבר לגיטימי כי הוא "מנהג" ולא צריך לעשות כל דבר שכולם עושים , חשוב לפעמים לשאול למה אנחנו עושים כל דבר ולא פשוט לפעול בצורה עיוורת.
נכון שזה לא מזיק חוץ מהעובדה שהורדת חלק מאוד חשוב מהגוף (שאפשר לחיות בלעדיו) אבל אם תעצור לחשוב על זה שניה , קושרים תינוק לכיסא ואז זקן חותך לו את הזין ומוצץ לו את הדם וכולם עוד חוגגים ושמחים מזה ..
לא כל דבר לגיטימי כי הוא "מנהג" ולא צריך לעשות כל דבר שכולם עושים , חשוב לפעמים לשאול למה אנחנו עושים כל דבר ולא פשוט לפעול בצורה עיוורת.
מדבר שטיות פשוט תכבד אחרים
במקום להגיד "מדבר שטויות" בוא תוכיח שמה שאני אומר שטויות
ברור שזה שטיות..
צה אכםת לך?שכל אחג יעשה מה שהוא מאמין בו ...למה לנסות אחרים לשכנע לא לעשות אתזה טקס שצריך להמשך.... פשוט תללמד לכבד כאלה שמאמניםם אחרת ממך
אני לא אמרתי לאף אחד לא לעשות את זה , לדעתי זה התפקיד של הממשלה.
וזה שיש לי דעה שונה משלך לא אומר שזה לא דעה מכבדת, אני פשוט עניתי לשאלה.
וזה שיש לי דעה שונה משלך לא אומר שזה לא דעה מכבדת, אני פשוט עניתי לשאלה.
סבבה תכבד..וזה לא תפקיד של המשללה זה מנהג וטקס שחייב להמשיך אותו!
למה אבל? תן סיבות
blackmage
אתה מדבר שטויות
לא קושרים את התינוק לשום כיסא
ואף אחד לא מוצץ דם
אתה מדבר שטויות
לא קושרים את התינוק לשום כיסא
ואף אחד לא מוצץ דם
ואני תומך בברית מילה למרות שאני לא מאמין
שימשיך להיות חוקי
"זה יותר הגייני" כן ולשים איבר מין פצוע של תינוק בחיתול זה הגייני.
זה חלק חיוני שקיים בכל היונקים ואין סיבה להסיר אותו אלא אם יש בעיה רצינית כי ברוב המקרים גם הבעיות שהן נדירות ניתנות לטיפול בקלות.
זה חלק חיוני שקיים בכל היונקים ואין סיבה להסיר אותו אלא אם יש בעיה רצינית כי ברוב המקרים גם הבעיות שהן נדירות ניתנות לטיפול בקלות.
אנונימי
באותו הנושא: