6 תשובות
לי. לדוגמא אני יכולה ללמוד למבחן חצי שעה בלחץ ולדעת הכל בעל פה. ככה עם שירים, שומעת פעם אחת ויודעת כבר הכל וזוכרת הכל
שואל השאלה:
באמת??
אני לא מאמין לך
איך זה?
אנונימי
חח לא יודעת אני פשוט ככה.
תנסה שיטות חדשות.
לכל אחד מתאים סוג אחר של למידה:
יש כאלה ששומעים את החומר וככה זה נכנס להם יותר טוב לראש.
יש כאלה שצריכים לקרוא בעצמם את החומר,לראות אותו כדי להבין.
ויש כאלה שצריכים לכתוב סיכומים וכל מיני כדי להצליח.
אתה צריך לדעת איזה שיטה יותר עוזרת לך להצליח.
כן יש אנשים שיש להם קליטה יותר גבוהה אבל זה לא אומר שאחרים לא מסוגלים, פשוט צריך להתאמץ יותר.
ותאמין לי אחרי שמתאמצים יותר מרגישים יותר סיפוק.
בהצלחה:)
אני אישי ניסיתי מלא שיטות למצוא את שיטת הלימוד המושלם אני כותבת הכל על דף אחר כל חורשת וכותבת הכל על דף כנראה זאת קליטה טובה אבל לא על חלל אני חושבת שאם אתה לא טוב בקטע של לחרוש אז תנסה דרכים אחרים באינטרנט ויוטיוב יש מלא דרכים
שואל השאלה:
איך דיי
אתם רצינים?
יש כאלה מעט שגם אם הם אלמדו הרבה למבחן הם לא יצליחו
אבל קליטה מהירה זה נראלי הם משקרים
אנונימי