3 תשובות
אם עשית טטנוס אז אין לך מה לדאוג כל כך...
אם זה משהו שממש נכנס וכואב לך ואתה מרגיש והוא לא יצא.. ללכת למיון.
אני חושבת שאתה עדיין צריך ללכת לעשות חיסון טטנוס זה די מסוכן
באותו הנושא: