14 תשובות
בדרך כלל שנפרדים מדברים וזהו
פשוט פנים מול פנים
להיות עדינה אבל גם לשלב כנות במקביל.
שואל השאלה:
כאילו פשוט מה להגיד ?
אנונימית
לכי אליו תגידי לו שאת מעדיפה להיפרד כי בלה בלה בלה תסבירי את עצמך אל תגידי נגמר זהו ביי
הולכים לאיזה מקום שקט
מדברים על זה פנים מול פנים
פנים מול פנים, תסבירי לו מה הסיבה לפרידה ותנסי לעשות את זה בעדינות
פנים מול פנים, תסבירי לו/ה למה בצורה מובנת
מדברים פנים מול פנים זה הכי מכבד ואמיתי
מדברים על הרגשות ועל זה שרוצים להיפרד
לומר לו את הסיבה שבא לך להיפרד ממנו
להיות כנה
לא להאשים אותו
להיות עדינה ולהסביר לו בנעימות
שואל השאלה:
יש דרך להיפרד ממנו בלי לפגוע בו ?
אנונימית
תגידי ככה :

"תשמע..
אני יודעת שזה קשה אבל..
אני כבר לא מרגישה כמו בתחילת הקשר ו..
אני חושבת שכדאי לשנינו להיפרד..
אני חושבת גם שכדאי לך ללכת ולמצוא מישהי שתאהב אותך ושתגיע לך יותר ממני ואני בטוחה שתמצא אחת כזו..
מצטערת .. "

או משהו בסגנון
אני חושבת שהכי כדאי למרות כל הקושי, פשוט להגיד את הסיבות שבגללן את עושה את זה.
בעדינות כמובן. אבל זה חשוב, מגיע לאותו בן אדם לדעת את הסיבות לכך