7 תשובות
העולם אכזר, אין מה לעשות.
וואלה החיים זה לא פייר
אף אחד לא אמר שזה מגיע למישהו, מה לעשות שהמציאות לא שמה זין על הצדק.
אל תצפה להוגנות בכל מקום, ככה זה בעולם קפיטליסטי שאין אכיפה של ממש.
גם עולם סוציאליסטי הוא לא אידיאלי, כי אנשים יתלוננו על זה שמתערבים להם בדברים הלא הוגנים שהם עושים, שחלקם לא פוגעים באף אחד.
הטבע האנושי הוא תמיד לא טוב, זה כי אנחנו חיים בחברה רק למטרות האנוכיות שלנו, שזה לשרוד.
גם עולם סוציאליסטי הוא לא אידיאלי, כי אנשים יתלוננו על זה שמתערבים להם בדברים הלא הוגנים שהם עושים, שחלקם לא פוגעים באף אחד.
הטבע האנושי הוא תמיד לא טוב, זה כי אנחנו חיים בחברה רק למטרות האנוכיות שלנו, שזה לשרוד.
אין הגיון בעולם נשבעע
חשבונות שמים. הקב"ה יודע איפה לשים את כל אחד ואחד.
מי מבין את החיים
פשוט ממשיכים לחיות ומתמודדים
פשוט ממשיכים לחיות ומתמודדים
באותו הנושא: