32 תשובות
תרמתי 3 פעמים את השיער שלי לחולי סרטן.
סתמתי תפה לשעה
הרמתי לזקנה בסופר את הקוטג שנפל
תרמתי שיער.
התערבתי עם ילד מהאתר מי מחזיק יותר זמן בלי לפגוע בעצמו (על כל פעם שמישהו נשבר מתערבים שוב), זה עזר לנו להיגמל
עזרתי לזקנה לחצות את הכביש, וכשהייתי באנגליה מישהי ירדה במדרגות עם תינוק ועגלה ועוד סל, והיה נראה שעוד שנייה הכל נופל לה אז שאלתי אותה אם היא צריכה עזרה והחזקתי לה את התינוק עד שירדנו את כל המדרגות. זה מאוד שימח אותה.
כשהייתי מאושפזת בבית חולים הייתה ילדה קטנה בחדר שלידי, ילדה בת שלוש. חולה בסרטן, מלאת שמחת חיים. הייתי ממש עצובה כשראיתי אותה, בהתחלה חשבתי שאני מסכנה כי בכלל לא ידעו מה יש לי ובשלושה ימים שהייתי מאושפזת(אחר כך גילו שפשוט קרה לי משהו בטסיות הדם אבל זה הסתדר) הייתי משחקת איתה ומביאה לה שוקולדים מאיזה חנות שהייתה מתחת לבית חולים(היה אסור לה לצאת). ביום שעזבתי, השארתי לה חבילת שוקולדים וחוברת צביעה חמודה כזאת.
לצערי אני לא יודעת מה קורה איתה היום(זה היה לפני שלוש שנים בערך).. אבל אני ממש מקווה שהיא בסדר.

עריכה: אני באמת לא מבינה על מה הפלוסים.. אני מניחה שזה פשוט צורך אנושי, לראות אדם או חיה שזקוק לעזרה ולהעניק לו אותה. ובבקשה, תשתדלו לעזור לאנשים. לפעמים צריך רק לפתוח את העיניים, ותשימו לב שיש יותר אנשים שצריכים עזרה יותר ממה שאתם חושבים.
מדבר עם מישהי ואולי נותן לה משמעות לחיים כי קשה לה והיא לא רוצה לחיות כי לאף אחד לא איכפת ממנה
אנונימי
לפני שבועיים פגשתי ילד מוחרם, דיברתי עם ההורים שלו ילד בכיתה ד' בסך הכל ודאגתי לכך שיעבירו אותו בית ספר ויעזרו לו.
הצלתי אדם בהחייאה
זה אולי לא להתאמץ או משהו אבל פשוט להקשיב לאנשים
תמיד אני מנסה למצוא זמן בשביל חברים שלי ואפילו סתם אנשים שיוכלו פשוט להוציא את מה שיש להם ולדבר על דברים שהם לא יכולים לדבר כמעט עם אף אחד אחר כי אני מהיחידים שלא שופטים אותם פשוט ואומרים להם שהם לא בסדר אז לדעתי זה יותר טוב מכל העזרות החד פעמיות שעשיתי בחיים שלי
אנונימי
שיחת מוטיביציה על למה לא להתאבד
שכנה שלי שכבה ברחוב בארבע בבוקר וצרחה מכאבים
ירדתי לרחוב והזעקתי לה אמבולנס
אנונימית
הצלתי שני ילדים מטביעה באותה שעה

לא מבין איך המציל עדיין עובד שם
אנונימי
עזרתי למישהי שאני מכיר כשהיא הייתה במצוקה ומנעתי ממנה להתאבד
ראיתי בסופר ניצול שואה שהיה פעם אצלנו בבית ספר בהרצאה וזכרתי אותו משם,בקיצור נעלם לו הארנק או משהו אז שילמתי עליו וסחבתי לו את הקניות עד הבית
ומה שהוא סיפר לי ברבע שעה הליכה הזאת זה דברים שלא שומעים באף מקום אחר ומשום מה הוא גם לא סיפר את זה בהרצאה
ומאז אני משתדל לבקר אותו כל שבוע

המלצה שלי אם אתם מכירים ניצולי שואה שגרים קרוב אליכם לכו,תעזרו להם ותשמעו את הסיפורים שלהם כי זה דברים שבאמת לא תשמעו באף מקום
אנונימי
וואו עכשיו אני מבינה שכולם אנשים טובים :)))
לעולם לא אוכל לדעת.
אני משתדל להציל חיים ולהגן על חיים של אנשים ביום יום שלי.

אבל מלבד זאת, יכול להיות שלשמח אנשים ולהיות שם בשבילם ולא לוותר להם ברגעים הקשים ביותר בחיים שלהם, זה יותר גדול מלבצע החייאה בבן אדם ולעזור לגוף שלו לחזור לתפקד ...
אבל בכל אופן, אני משתדל תמיד להיות משמעותי בחיים של אנשים באופן חיובי ומנסה לעשות כמיטב יכולתי על מנת לגרום לאחרים תחושה של טוב ונחת.
אנונימי
לקחתי טרמפ את חבר של סבא שלי שהוא חזר מהסופר עם יותר מדי שקיות והתחנת אוטובוס במרחק 20 דקות מהבית שלו,לא מבין איך כל שבועיים הוא עושה את הדרך הזאת לבד עם כל הקניות כשנכדים שלו גרים די קרוב אליו
אנונימי
תכל'ס אני חושב שלא אוכל לדעת, כי זה תלוי באיך שהצד השני מרגיש
אבל פעם דיברתי עם חברה מכאן די הרבה זמן אחרי שחזרתי מהופעה בשעה מאוחרת, כי היה לה התקף חרדה והיא שלחה לי הודעה
היא אמרה שממש עזרתי לה, וזה הרגיש ממש טוב xd
אני מתנדבת במד"א אז היו לי הרבה מקרים והחייאות אבל אחד המקרים שזכורים לי זה שהצלתי מישהי מבוגרת בת 90 שנשמה נשימות אגונאליות (נשימות אחרונות שזה אומר שכל רגע היא יכולה להפסיק לנשום ואז למות) ובזכות הטיפול המהיר היא חיה (לפחות כשהיא הגיעה לבית חולים)..
אנונימית
הזמנתי הומלס לארוחה
לא לא הכי טוב אבל זה מה שעולה לי עכשיו כי זה קרה לפני כמה ימים

השכן בא לצאת מהבניין ואני באתי להיכנס וראה אותי שקוע בטלפון ואמר: "עוד מנותק? כולם מנותקים היום בעולם הזה אייאייאיי מה יהיה!"
התכוונתי בדיוק לגלגל עיניים וללכת ואז החזקתי לו את הדלת שיעבור כי שמתי לב שהוא עם מקל הליכה
אנונימית
אין לי מושג אני לא כזה אדם טוב
עזרתי ל3 זקנות לעלות את הקניות לבית שלהן.
ביקשתי משכן שלי לטפל בגור חתולים שנפגע כי לא ידעתי איך.
שיחחרתי כלב שהיה קלוע בגדר.
רדפתי אחרי אוטובוס כדי לעצור אותו כדי שאיש מבוגר יאכל לעלות.
עזרתי לילדה בספרייה להתכונן למבחן.
הצלתי את חברה שלי מנפילה מצוק בטיול.
ראיתי מכונית נוסעת במהירות והיו שני חתולים על הכביש שהיו נראו עסוקים במשהו ואחד מהם זז והשני עמד שם והמשיך להיות עסוק ומרוב לחץ פשוט קפצתי לשם והעפתי אותו ובול המכונית סיימה לעבור

זה היה עניין של שניות
אנונימי
הצלתי יונה
אני לא מצליחה לחשוב על משהו שעשיתי,אבל קראתי פה את רוב התגובות אם לא את כולן,אתם מדהימים!
ממש משמח לראות את המעשים הטובים האלה,מקווה שגם לי יצא לעשות משהו טוב לספר עליו :)
ראיתי עוד ילד שהוא היה לבד והרגשתי ממש רע דלא ניגשתי אליו כי יש לי חרדה חברתית אז אני ביקשתי מעוד חברה שאין לה ואמרתי לה שכדאי שניגש אליו וזה
הוא אחלה בן אדם
הצלתי לחברה שלי את החיים. לפחות ככה היא מגדירה את זה.
תרמתי שיער, עזרתי לחברה שלי שרצתה להתאבד, לאנשים עם הפרעות אכילה באתר, לילד באתר שרצה להתאבד, הבאתי כסף להומלסית אפילו שאולי היא לא לקחה את זה מהרצפה כי אני ילדה ולא היה לה נעים והיום עזרתי לחברה שלי שבכתה.
ואי איזה אנשים טובים יש באתר! תמשיכו הטוב יחזור אליכם!
הגנתי על ילדה מבנים שהתעללו בה בכיתה (כיום היא אקסית היינו שנתיים ביחד)
D.Z