התחברות
הרשמה
נס ללא סוכר עם עוגייה. שניצל קטן עם מנה ממש קטנה של פתיתים כמה קלוריות
4 ביוני 2019, 13:02
ערך קלורי
2 תשובות
אה סבבה
ה
הילד שבצד
לדעתי 250 300
D
Dont try
באותו הנושא:
אני אצא שמנה אם אני אוכל עכשיו שניצל תירס אחד עם פתיתים?
מה עדיף לי לאכול פיצה עם תוספות/שווארמה עם פתיתים/ שניצלים עם פתיתים?
אכלתי היום קורנפלקס עם חלב פתיתים ושניצל ו2 כפיות אורז ו2 בורקס תפוח אדמה ובאלי מלאווח
מה טעים עם פתיתים חוץ משניצל?
שניצל עם פתיתים או קציצות ברוטב עם אורז?
לאכול בתשע בערך פתיתים ושניצל תירס זה בסדר?
תחליף לסוכר וניל בעוגיות - יש משהו שאני יכולה לשים בעוגיות במקום סוכר וניל?
מה עדיף פתיתים עם שניצל
אכלתי כל היום רק צלחת עם קצת פתיתים, מלפפון גמבה שניצל קטן ועוד חצי שניצל וטחינה ובבוקר 2 פריכיות....זה הרבה????
כתוב במתכון לעוגיות חמאה אבקת סוכר אפשר להשתמש במקום בסוכר וניל?
2 שניצלי תירס, פתיתים וסלט זה מספיק לארוחת צהריים או קצת מדי?