התחברות
הרשמה
מה דעתכם על זה שחבר קורא לחברה שלו "קטנה שלי" "את כזאת חמודה ומתוקה וקטנה"?
8 ביוני 2019, 13:48
העדפות
ברכות
כתיבה
בטחון עצמי
4 תשובות
קיטשי וחמוד
Y
Yuval_
^
J
Just stop
חמודד
ח
חופש גדול שמח!
חמוד ממש
א
אנונימית92748
באותו הנושא:
חבר שלי קורא לי אלוהים שלי. מה דעתכם?
מה דעתכם על חבר שקטן מהבת בשנתיים?
איך קוראים לאדם הזה שאם לחברה שלו שולחים הודעה והיא מסתירה ממנו אז איך קוראים לו!?
אם אחותכם הקטנה הייתה נותנת לכם סדרת ספרים שהיא כתבה עם חברה, הייתם קוראים?
חבר שלי קורא לי קטנה, למה?
מה דעתכם על חבר שאומר לחברה שלו "קטנה שלי" "את כזאת חמודה מתוקה וקטנה"?
שלום אני רוצה לדעת האם להציע נישואים לחברה שלי שהיא קטנה ממני בארבע שנים אני בן 22 והיא בת 18 כרגע האם זה מוקדם מידי?
בנים , לפי דעתכם זה מפריע אחות קטנה בחדר של חברה שלכם?
לחבר שלי יש חצ'קון ענק על האף והוא קורא לו דניאל הקטן (לחבר שלי קוראים דניאל)! להיפרד ממנו?
אם חבר שלי קורא לי גור זה לדעתכם מוזר/מטריד או חמוד/סבבה כזה?
כל פעם שחבר שלי רואה אותי הוא קורא לי: "קטנה שלי", חח מה הקטע?