3 תשובות
אני מאוד ממליצה לך לא לחשוב על זה כשאת בתהליך ההחלמה שלך. מחשבות כאלו עלולים לגרום לך להמון צער, ויש פה המון חסרי טאקט...
שואל השאלה:
למה פוסל
אנונימית
זה לא מה שצריך להדאיג אותך במחלה הזו, תתמקדי בהחלמה כרגע