15 תשובות
תבנה בית מקדש שלישי
אי אפשר, זה לא יקרה. צריך לקבל גם דעות שונות. כולנו יהודים
לקבל את האחר קודם
שבני גנץ לא יבחר כראש ממשלה
ושביבי יעשה ממשלה עם יהדות התורה , איחוד מפלגות הימין וש"ס
ושהם גם יקבלו -מקווה- יותר מנדטים
וככה בעזרת השם תהיה לנו מדינה שיותר שומרת על המסורת היהודית ולא תהיה בעד חילול השם והתבוללות
ושביבי יעשה ממשלה עם יהדות התורה , איחוד מפלגות הימין וש"ס
ושהם גם יקבלו -מקווה- יותר מנדטים
וככה בעזרת השם תהיה לנו מדינה שיותר שומרת על המסורת היהודית ולא תהיה בעד חילול השם והתבוללות
חחח חיי בסרט
אבל תכלס הדרך הכי טובה לקדם מדינת הלכה זה תתרבו אפר ארץ
תודה לך בג"צ
אבל תכלס הדרך הכי טובה לקדם מדינת הלכה זה תתרבו אפר ארץ
תודה לך בג"צ
לא עושים, כי זו מדינה יהודית ודמוקרטית. לא מדינה יהודית בלבד.
שמענו את האידיוט שנקרא בצלאל סמוטריץ. זו לא תהיה מדינה דמוקרטית, אלא מדינת ששיטת המשטר שלה היא רפובליקה יהודית - תחת שלטון תאוקרטי-רפובליקאי אשר ייתמך על ידי כופי דת. סבל.
שמענו את האידיוט שנקרא בצלאל סמוטריץ. זו לא תהיה מדינה דמוקרטית, אלא מדינת ששיטת המשטר שלה היא רפובליקה יהודית - תחת שלטון תאוקרטי-רפובליקאי אשר ייתמך על ידי כופי דת. סבל.
אין דרך
אי אפשר כפרה
תתקדם
תתקדם
לא יקרה.
סורי...
סורי...
אני כופר גאה זה לא יקרה.
תתחיל לסקול גויים ולהיות פרימיטיבי אחושרמוטה, לאט לאט אולי נגיע לרמה של איראן, למרות שגם שם יש חילונים.
אפילו יותר קיצוני מזה. סוג של מיני-שואת חילונים.
אפילו יותר קיצוני מזה. סוג של מיני-שואת חילונים.
אנונימי
קח אסיד
לא כולם דתיים במדינה הזאת, ובטח ובטח שלא כולם יהודים במדינה הזאת, ככה שתשכח מזה, יותר הגיוני שיהיה כאן הפרדה בין דת למדינה מאשר שתהיה כאן מדינת הלכה, וטוב שכך.
נראה לי שכדאי להתחיל באהבת חינם
היא כבר כזו ממזמן...
באותו הנושא: