10 תשובות
כי ככה מלמדים בבית ספר i don't know
כי אם לוקחים פריט אחד ומוסיפים לו עוד פריט ואז סופרים כמה פריטים יש לך, יוצא 2 פריטים.
שואל השאלה:
בתי הספר שוטפים לנו את המוח
בתי הספר שוטפים לנו את המוח
תרים אצבע אחת, יופי עכשיו תרים עוד אחת
כמה אצבעות בסך הכל מורמות? שתיים!
וכאן הסתיים השיעור שלנו בכיתה א חברים
כמה אצבעות בסך הכל מורמות? שתיים!
וכאן הסתיים השיעור שלנו בכיתה א חברים
אנונימית
מתמטיקה מתבססת על הנחת בסיס שהומצאה על ידי בני אדם. הנחת היסוד היא ש1+1 שווה ל2, על סמך זה נבנית המתמטיקה המסובכת יותר
שואל השאלה:
אבל מי אמר שאחת ועוד אחת זה שתיים, מה זה בכלל אחת? מה זה שתיים?
אבל מי אמר שאחת ועוד אחת זה שתיים, מה זה בכלל אחת? מה זה שתיים?
החלטה שרירותית של בני האדם כדי להבין את היקום שסביבנו. תראה את הסרטון הזה
קישורים מצורפים:
אחת ושתיים אלה סך הכול מלים/מושגים שנתנו למקרה של משהו יחיד או דו.
ילד אחד בבית ספר שלי שאל מישהו מהכיתה שלי מאיפה הוא יודע ש1 ועוד 1 זה 2 ואחרי זה הוא גילה לו את התשובה (זה היה משהו ארוך עם משהו של הכפלה והעלאה באחד, לא זוכר)
ילד אחד בבית ספר שלי שאל מישהו מהכיתה שלי מאיפה הוא יודע ש1 ועוד 1 זה 2 ואחרי זה הוא גילה לו את התשובה (זה היה משהו ארוך עם משהו של הכפלה והעלאה באחד, לא זוכר)
אם תסתכל על האקסיומות של מתמטיקה, ותסכים איתן, אתה *לא* תוכל להגיע למצב שבו 1 ועוד 1 לא שווה ל2.
זה אקסיומה, אובייקטיבית זה לא נכון או לא נכון, זה פשוט איך שקבענו שזה כדי שנוכל לתקשר..
באותו הנושא: