8 תשובות
מתרגשת ככ!
אח למרות כל המגרעות שלו, אני אוהבת את הפאנדום שלנו
אח למרות כל המגרעות שלו, אני אוהבת את הפאנדום שלנו
שואל השאלה:
גם אני! מתה על הפאנדום שלנו! אומרים שהוא הכי גרוע, כן בטח כשמסתכלים רק על הדברים הרעים...אנחנו הפאנדום שפעל הכי הרבה לטובה בגלל ובשביל המודל שלנו!
גם אני! מתה על הפאנדום שלנו! אומרים שהוא הכי גרוע, כן בטח כשמסתכלים רק על הדברים הרעים...אנחנו הפאנדום שפעל הכי הרבה לטובה בגלל ובשביל המודל שלנו!
אנונימית
אני ממש אוהבת את הפאנדום❤ הבעיה היא שחלק קטן ומזעזע הורס קצת אבל לא נורא, הרבה מהאנשים בפאנדום ממש חמודיםם xd
שואל השאלה:
חחח כן אני מודעת לחלק הממש הזוי של הארמיז שנתקלתי בו והזדעזעתי בעצמי. אבל באמת שאנשים מתמקדים יותר מדי בצד הזה. בכל מקרה לא על זה הנושא. מזל טוב לנו❤❤ חחח
חחח כן אני מודעת לחלק הממש הזוי של הארמיז שנתקלתי בו והזדעזעתי בעצמי. אבל באמת שאנשים מתמקדים יותר מדי בצד הזה. בכל מקרה לא על זה הנושא. מזל טוב לנו❤❤ חחח
אנונימית
מזל טובב לנו ולהם גםםםםםם ❤❤❤
כל כך שמחה ומתרגשת xd
מזל טוב לנו אני ממש מתרגשת!!!!
השיר הזה כל כך חמוד ויפה, קיבלתי צמרמורת כל השיר.. הלוואי שביטיאס יראו את זה יום אחד ויבינו כמה שאנחנו מעריכים ואוהבים אותם
העיקר אומרים שאנחנו פאנדום גרוע אבל איזה פאנדום עושה כאלה דברים?? אני חולה על ארמיז וכל כך שמחה להיות חלק מהמשפחה הזאת
מזל טוב לנו ויום 6 שנים שמח❤❤❤
העיקר אומרים שאנחנו פאנדום גרוע אבל איזה פאנדום עושה כאלה דברים?? אני חולה על ארמיז וכל כך שמחה להיות חלק מהמשפחה הזאת
מזל טוב לנו ויום 6 שנים שמח❤❤❤
באותו הנושא: