5 תשובות
עוד מעט נגמר הבית ספר.. ותנצלי תהזדמנות ללכת וליהפגש עם חברים בשבוע שנשאר..
עם את מרגישה ערנית וכן מסוגלת ללכת ללמוד (גם שלא לומדים עכשיו..)
אז תלכי!.
(:.
0FF
עדיף בית
תלוי כמה שעות לימודים זה
אבל בעיקרון עדיף להיות בבית
עדיף להשאר בבית, אחרת תאלצי להשלים שעות שינה בשיעור
אני לא הייתי הולכת כמעט נגמרה השנה במילא, אבל אני לא דוגמא טובה.