6 תשובות
כלא בצבא או כלא כלא??._.
שואל השאלה:
כלא כלא
כלא כלא
אנונימית
תקשיבי אהובה
הקשר הזה לא יצליח לעבוד אם הוא יכנס לכלא ואת ביא את צריכה להתרכז בבגרות האחרונה שלך לשנה הזאת
תזכרי שחבר תמיד בא והולך אבל בגרויות זה מכתים לך תתעודת בגרות שתקבלי.
הקשר הזה לא יצליח לעבוד אם הוא יכנס לכלא ואת ביא את צריכה להתרכז בבגרות האחרונה שלך לשנה הזאת
תזכרי שחבר תמיד בא והולך אבל בגרויות זה מכתים לך תתעודת בגרות שתקבלי.
שואל השאלה:
על הז*ן שלי התעודת בגרות הוא בהרבה יותר חשוב לי מחתיכת נייר
על הז*ן שלי התעודת בגרות הוא בהרבה יותר חשוב לי מחתיכת נייר
אנונימית
אז את אובססיבית ויש לך בעיה רצינית אחותי.
שואל השאלה:
מה הקשר אובססיבית את שפויה ?אני דואגת לו !!!! היה לך חבר בכלא שאת מדברת?! את יודעת בכלל מה זה לא לראות את החבר שלך שנתיים??
מה הקשר אובססיבית את שפויה ?אני דואגת לו !!!! היה לך חבר בכלא שאת מדברת?! את יודעת בכלל מה זה לא לראות את החבר שלך שנתיים??
אנונימית
באותו הנושא: