7 תשובות
תיקח את עצמך בידיים ותתחיל להשקיע בלימודים
להיות עם 80 זה מספיק טוב בחטיבה לדעתי
אם יש משהו שאני מתחרטת עליו זה שהשקעתי יותר מדי
אם יש משהו שאני מתחרטת עליו זה שהשקעתי יותר מדי
מכיתה ח תסתפק ב-75+
כיתה ז קלה
כיתה ט אתה חייב להשקיע
כיתה ז קלה
כיתה ט אתה חייב להשקיע
שואל השאלה:
טוב
אם יהיו לי שאלות וכאלה תעזרו לי אה?
טוב
אם יהיו לי שאלות וכאלה תעזרו לי אה?
אבל תתחיל להבריז רק מכיתה ט
תנצל את זה שאתה לא עושה כלום בחטיבה ותבריז
תנסה להתשלב