5 תשובות
וואלה אני לא מגדיר את עצמי גזען מה נראלך זה שאני לא אוהב בנות אתה חייב להגדיר הכול חייב להיות מוגדר מניאק
לא קרובה לא לזה ולא לזה.
לא זה ולא זה
אני כזאת חנונית סאחית ברמה שאפילו יין של קידוש אני מפחדת לשתות, שלא לדבר על לצאת מהבית אחרי 10.

אז לא, לא.
אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי....אז הגדרה??!