15 תשובות
כי לא אכלת יומיים
התשובה בגוף השאלה :)
אנונימית
שואל השאלה:
הכוונה היא מה קורה בבטן בזמן שלא אכלתי שיכול לגרום לכאבים, כאילו האוכל יותר מתעכל עכשיו/גזים וכו..
אין אוכל
את רצינית?
אין לבטן מה לעכל אחותי
הגוף שלך צריך אוכל כי אוכל = אנרגיה ואת חייבת אנרגיה לכל דבר כמעט וזה גם מסוכן לא לאכול יומים את חייבת להכניס משהו לגוף
יכול להיות שהקיבה כבר התחילה לעכל את עצמה.זה מאוד כואב
שואל השאלה:
אני לא אכלתי כי אני לא מרגישה טוב יש לי וירוס בגרון וכל מה שאני יכולה להכניס לגוף זה תה חם אני לא מצליחה לבלוע
אז תשתי מרקים או שתאכלי דברים קלים לבליעה
שואל השאלה:
מה כבר עכשיו הקיבה מאכלת את עצמה אחרי יומיים?
הקיבה לא מסוגלת לעכל את עצמה
פשוט אין מה לעכל והרעב זה הדרך של הגוף שלה להגיד "אם לא תאכלי תמותי חתיכת מפגרת, תכניסי משהו לפה שלך!"
זה קורה כשאין לקיבהמה לעכל
היא מנסה לעכל את עצמה ונוצרים פצעים
שואל השאלה:
לא חושבת שביומיים הקיבה מתחילה לעכל את עצמה
יכול להיות שזה עוד לא התחיל אבל זה מאוד מסוכן אל תשחקי עם זה

לילדה שאני מכירה היה את זה כי היא הרעיבה את עצמה כמה ימים...תאכלי משהו לפחות.
תאכלי גלידה,זה טוב לכאבי גרון.
באותו הנושא: