3 תשובות
שואל השאלה:
את זה אני יודעת אבל בטח יד לזה סיבה יותר מזה
שואל השאלה:
אותה סיבה פשוט ההסבר הביולוגי שלה. כי זה חא הסבר ביולוגי.
כשהגוף לא מקבל מספיק אוכל הוא נמצא במצב של מצוקה. כדי שתאי הגוף שלך יפעלו הם צריכים לקבל מזון מהם הם מייצרים אנרגיה לפעילות היומיומית שלך, שכוללת הליכה, נשימה או כל תהליך גופני אחר. כשאת מצמצמת לו את האספקה הגוך נכנס לטראומה, לסטרס, והוא מחפש דרכים לאגור כמה מזון שהוא יכול כדי לא למות. בגלל זה לבנות שמרעיבות את כצמן מפסיק המחזור, הגוף משתיק תהליכים שאינם עניין של חיים או מוות כדי שכמה שפחות יבזבז אנרגיה שאין לו עליהם. עכשיו הגוף צריך לקבל את החיסרון הזה מתישהו, והמצוקה מתחילה להשפיע גם על המוח ברמה כזאת שהרבה אנורקסיות לא יכולות לשלוט בעצמן ונכנסות למצב של בולמוס.
אנונימית