7 תשובות
את תתחטבי אבל לא תרדי הרבה
תלוי
אם את מכניסה כמות קלוריות גבוהה ממה שאת מורידה את לא תורידי.
וזה לא קשור לכמה את שוקלת
וזה לא קשור לכמה את שוקלת
לא.
לא תרדי במשקל כל כך
לעשות כןשר x=x לרדת במשקל
להפך. הרבה פעמים בגלל שמתאמנים עולה מסת השריר ודווקא עולים במשקל. אם את עושה אך ורק אירובי זה משהו אחר.
להפך. הרבה פעמים בגלל שמתאמנים עולה מסת השריר ודווקא עולים במשקל. אם את עושה אך ורק אירובי זה משהו אחר.
לא לעשות כושר זה בערך 20% מהדיאטה ולאכול בריא זה בערך 80% אם לא תאכלי בריא ותשלבי את שניהם ביחד אז לא יהיו כל כך תוצאות
באותו הנושא: