4 תשובות
לכולנו
למה לא מסתדר?
משנכנס אדר מרבין בשמחה- בחודש אדר נהוג להרבות בשמחה, ובחודש אדר יש פורים..
שואל השאלה:
תודה נשמה של אבוש^
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על ההסבר המפורט^
אנונימית