5 תשובות
גם אני ככה, לדעתי זה פשוט שאת לא רגילה לראות את עצמך הפוך, כי הרי שאת בסלפי הפנים הפוכות מהמצלמה האחורית
אל תדאגי, את יפה.
אל תדאגי, את יפה.
זה כלום חח כי אולי בסלפי את מוצאת את הזווית המושלמת ובמצלמה אחורית את לא רואה..
גם לי זה קורה חח
גם לי זה קורה חח
הזווית מותק,הזווית
יכול להיות שעד עכשיו הצטלמת רק בזוויות שאת לא פוטוגנית בהן
בסוף את תמצאי את הפוזות המושלמות בשבילך
יכול להיות שעד עכשיו הצטלמת רק בזוויות שאת לא פוטוגנית בהן
בסוף את תמצאי את הפוזות המושלמות בשבילך
אולי פשוט עד עכשיו כל מי שצילם אותך לא צילם טוב , או שפשוט לא מצאת את הפוזה שהכי מחמיאה לך
זו לא הזווית אלא העובדה שהאחורית מעוותת את הפנים
את יוצאת בסלפי כמו שאת במראה וככה רואים אותך, לא מעוותת אל תדאגי.
את יוצאת בסלפי כמו שאת במראה וככה רואים אותך, לא מעוותת אל תדאגי.
אנונימית
באותו הנושא: