5 תשובות
תאכלי דחוף
לחם עם חביתה וירקות
לחם עם חביתה וירקות
שואל השאלה:
אני לא יכולה לאכול משהו כבד.. כי הקיבה שלי כאילו לא רוצה ולא יכולה להכניס כלום
אני לא יכולה לאכול משהו כבד.. כי הקיבה שלי כאילו לא רוצה ולא יכולה להכניס כלום
אנונימית
חחח גם אני אכלתי קצת אבל יותר ממך, תאכלי טוסט
כן גם לי כואבת הבטן, ביצה קשה, מלפפון, תה, דברים כאלה
שואל השאלה:
פירות זה טוב? או יוגורט? אני גם בדיאטה וזה... אני יודעת שזה לא טוב לא לאכול אבל אני פשוט לא מצליחה
פירות זה טוב? או יוגורט? אני גם בדיאטה וזה... אני יודעת שזה לא טוב לא לאכול אבל אני פשוט לא מצליחה
אנונימית
באותו הנושא: