2 תשובות
אוקי
שואל השאלה:
כן, אני לא סובלת המתייחסים אלי כאילו אני לא שווה אליהם, אני לא סתומה, אני יודעת שיש לי המון פאשלות ובעחקר בלילות, אבל להתנהג אלי כמו סתומה זזה פשוט תת רמה. אני יודעת מה אני שווה אני יודעת שאני חכמה מספיק בשביל לעשות החלטות ולהבין דברים.
אנונימית
באותו הנושא: