6 תשובות
שואל השאלה:
אני שמה פד זה בסדר?
אני שמה פד זה בסדר?
הכי בקטנה שיש, קרה לי בדיוק אותו דבר.
זה בסדר
שואל השאלה:
מעדכנת שהיה בסדר שמתי טמפון וגם והכל היה טוב לא הרגשתי בכלל שאני במחזור חחח
מעדכנת שהיה בסדר שמתי טמפון וגם והכל היה טוב לא הרגשתי בכלל שאני במחזור חחח
זה בסדר
זה סבבה שימי פד וקחי כדור אם כואב לך.. תהני
באותו הנושא: