3 תשובות
הלכתי לאודישן ומישהו איחל לי לשבור רגל... מפה לשם אשמח אם תחתמו על הגבס;)
אנונימית
אני מקווה שאת אוהבת לחתום..
~בן~
זה נשמע מוזר
אני הייתי אומר פשוט שנשבר הרגל זה לא נושא לצחוק עליו אני חושב