5 תשובות
עזבי אותו ואל תתייחסי
הוא כנראה משחק איתך משחקים, אני חושבת שהכי עדיף שתתעלמי ממנו ושלא תעקבי אחריו אם הוא כל הזמן מחזיר ומוריד לך.
אין קטע,רוצה לחרפן ולעצבן אותך.
אל תתני לא..קודם כל תבחרי את המלחמות שלך-עוזר בכל דבר בחיים,פשוט לנשום ולחשוב האם זה מה שיעצבן אותי עכשיו?...
דבר שני הוא פשוט טפשי ומשועמם..
אל תתעצבני הכל טוב חח פשוט אל תראי לו שאיכפת..
תודה את הפרח החמישי יאיי
חח תודה