5 תשובות
זה נקרא חלום צלול
ואף פעם לא קרה לי
זה אנשים מיוחדים ששולטים בחלום שלהם זה מגניב רצח באלי ללמוד גם
כן, היום קרה לי ישנתי ושמתי לב שאני בחלום
ניסיתי לקום ופחדתי ממש ונלחצתי ולא הצלחתי לקום
כל פעם משהו אחר, אני לפעמים פשוט עוזרת לעצמי להסתדר בחלום (רוב החלומות שלי הם סיוטים, אז אם נגיד אני רצה נורא איטי וכאלה אני קולטת שזה חלום ומגבירה מהירות וכו)
או אם כלום לא עובד, צורחת על עצמי להתעורר. כן כן.