4 תשובות
תאכלי. הבריאות שלך יותר חשובה מהצום.
סיפור- אמא שלי היתה רופאה במיון, והיא סיפרה לי שביום כיפור מגיעים הרבה הרבה יותר חילוניים מדתיים לשם. למה? כי הדתיים אשכרה מבינים שהבריאות שלהם חשובה יותר, וגם יש פסוק או כמה בתורה/תנך שאומרים את זה (משהו כמו קיפוח נפש דוחה מצוות), והחילוניים לא. תאכלי.
סיפור- אמא שלי היתה רופאה במיון, והיא סיפרה לי שביום כיפור מגיעים הרבה הרבה יותר חילוניים מדתיים לשם. למה? כי הדתיים אשכרה מבינים שהבריאות שלהם חשובה יותר, וגם יש פסוק או כמה בתורה/תנך שאומרים את זה (משהו כמו קיפוח נפש דוחה מצוות), והחילוניים לא. תאכלי.
תלוי עד כמה כואב. אם את יכולה לסבול את זה תסבלי עוד קצת, אולי תשתפי קצת את הראש. לא נשאר עוד הרבה זמן.
אם זה בלתי נסבל אז תקחי כדור בלי מים. תראי כאן ובקישור המצורף.
http://din.org.il/2011/07/19/%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%9b%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a6%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%96-%d7%91%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%96/
אם זה בלתי נסבל אז תקחי כדור בלי מים. תראי כאן ובקישור המצורף.
http://din.org.il/2011/07/19/%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%9b%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a6%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%96-%d7%91%d7%aa%d7%9e%d7%95%d7%96/
קישורים מצורפים:
תשתי לפעמים זה קשור
תניחי משהו קר על המצח
באותו הנושא: