5 תשובות
אני במילא לא לוקח. פלסטיק מזהם.
נעע מוגזם
אולי אחת בכל קניה
לא.הייתי משקיעה כסף על רב פעמיות ומביאה אותם איתי
שואל השאלה:
ממש לא
אנונימי