8 תשובות
כן. אין בהם שום דבר שונה. אם הם התגייסו אז שאפו להם.
שאלה טובה ,לדעתי הם יעשו בלאגן בצבא... עובדה שהם פועלים כל כך נגד גיוס לצבא אז תחשוב מה יקרה אם יכריחו אותם
לא כולם כמובן אבל אלה שכן
לא כולם כמובן אבל אלה שכן
מה זאת השאלה הזאת?
האם צהל באמת צריך חילונים?
כולנו גרים במדינה הזאת וכולנו צריכים לשמור עליה ולא משנה במה אתה מאמין או לא מאמין.
האם צהל באמת צריך חילונים?
כולנו גרים במדינה הזאת וכולנו צריכים לשמור עליה ולא משנה במה אתה מאמין או לא מאמין.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל ממילא יש הרבה משתמתים
וגם כל הערבים משתמתים
אבל ממילא יש הרבה משתמתים
וגם כל הערבים משתמתים
משתמטים*
כמו שחיילם דתיים מתגייסים לצבא גם חרדים יכולים^
הצבא כן מסוגל להתאים להם מסגרת משלהם, עובדה שיש יחידה במיוחד בשבילהם, יש בתי כנסת ברוב הבסיסים
הצבא מאוד מתחשב בהם, לכן לא רואה סיבה שהם לא התייגסו.
אבל..
בכללי יש יותר מדי כוח אדם בצבא, במה ישימו אותם? האופציה היחידה שלהם שלא יהיו במגע עם נשים זה קרבי
ולא שאני מזלזלת כמובן, אני בספק אבל אם חרדי עכשיו שלפני רגע הפגין נגד המדינה ילחם בשבילה.
יש יותר מדי כוח אדם והמדינה צריכה בכלל לשנות את כל מערך הכוחות הזו.
כמו שחיילם דתיים מתגייסים לצבא גם חרדים יכולים^
הצבא כן מסוגל להתאים להם מסגרת משלהם, עובדה שיש יחידה במיוחד בשבילהם, יש בתי כנסת ברוב הבסיסים
הצבא מאוד מתחשב בהם, לכן לא רואה סיבה שהם לא התייגסו.
אבל..
בכללי יש יותר מדי כוח אדם בצבא, במה ישימו אותם? האופציה היחידה שלהם שלא יהיו במגע עם נשים זה קרבי
ולא שאני מזלזלת כמובן, אני בספק אבל אם חרדי עכשיו שלפני רגע הפגין נגד המדינה ילחם בשבילה.
יש יותר מדי כוח אדם והמדינה צריכה בכלל לשנות את כל מערך הכוחות הזו.
אנונימית
הוא לא, לצבא לא חסר כח אדם, ישד עודף. אבל הם כו רוצים לחלל את המביור החרדי והצבא - זה האמצעי בשבילהם. מפה בררו שאסור לשתף פעולה עם אנשים כאלה.
יש חרדים שכן ויש חרדים שלא. כמו בכל מגזר.
אנונימי
לא נראה לי.
באותו הנושא: