6 תשובות
פשוט לא מצאתי סיבה להיות שמח בזה שאני חי.
הייתי בוחר לא אם היו שואלים אותי לפני לידה.
(אין צורך לדווח, אני לא הולך לעשות כלום, אני חי בשביל ההורים שלי)
הייתי בוחר לא אם היו שואלים אותי לפני לידה.
(אין צורך לדווח, אני לא הולך לעשות כלום, אני חי בשביל ההורים שלי)
אנונימי
כי אני בלחץ לשלמות ופרפקציוניסטית
נולדתי
דיכאון זה לא מצב רוח.
זאת מחלה עם אבחונים.
אצלי זה פשוט לאט לאט התחיל בתחושות רעות והתגבר ממש אבל אין סיבה מיוחדת או מקרה שבגללו זה קרה, זה פשוט קרה ככה ):
זאת מחלה עם אבחונים.
אצלי זה פשוט לאט לאט התחיל בתחושות רעות והתגבר ממש אבל אין סיבה מיוחדת או מקרה שבגללו זה קרה, זה פשוט קרה ככה ):
אין סיבה למסיבה
אנונימית
זו מחלה
אז.....
עצבים
אז.....
עצבים
באותו הנושא: