13 תשובות
כן האמת שלפי דעתי הבעיה בעיקר במשטרה
גזענית אולי, הומופובית הפכו אותה לכזה
אנונימי
היא לא גזענית ולא הומופובית אבל ברור שמי שחושב שהיא כן מוזמן לעבור מפה כמה שיותר מה
להפך, היא נותנת ליגיטימציה לעשות דברים מתועבים בעיני ה' יתברך וזה גרוע.
בנתיים זה שרצח במצעד הגאווה הוא עשה דברים מתועבים בעיניי ה' יתברך לא ככה ?!
וכן. לא מבינה למה זה ככה ומה הבעיה של בני אדם פה לקבל את השונה .
וכן. לא מבינה למה זה ככה ומה הבעיה של בני אדם פה לקבל את השונה .
כן
זאת בעיה עצומה פה בישראל
זאת בעיה עצומה פה בישראל
uou, משכב זכור - יותר חמור, אם אתה לא יודע. זה לרא רק מית בית דין (במקרה של רוצח), אלא גם נשתנו נכרתת.
חזל : " דרך ארץ קדמה לתורה "
רבי עקיבא: " ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה "
רבי עקיבא: " ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה "
"חזל : " דרך ארץ קדמה לתורה "
- נו ו? קשור לפה?
"רבי עקיבא: " ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה "
"רעך" - שמי שעושה "מעשה עמך", "עמך בתורה ובמצוות":
(ויקרא יט, יח) "ואהבת לרעך כמוך אני ה'". מה טעם? - "כי אני בראתיו": ואם עושה מעשה עמך - אתה אוהבו, ואם לאו - אי אתה אוהבו" (אבות דרבי נתן טז, ה).
- נו ו? קשור לפה?
"רבי עקיבא: " ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה "
"רעך" - שמי שעושה "מעשה עמך", "עמך בתורה ובמצוות":
(ויקרא יט, יח) "ואהבת לרעך כמוך אני ה'". מה טעם? - "כי אני בראתיו": ואם עושה מעשה עמך - אתה אוהבו, ואם לאו - אי אתה אוהבו" (אבות דרבי נתן טז, ה).
את מדברת על הציבור או על אלה שיושבים בפוליטיקה? הציבור בישראל ברובו לא חשוך. יש אוכלוסיה לא מעטה שהיא גזענית והומופובית , אבל היא לא הרוב. נבחרי הציבור שלנו לעומת זאת-זה משהו אחר. המון מהם מייצגים חושך ובורות.
ומי שאמר שהמשטרה אשמה בזה, זה כל כך עצוב שאתה חושב ככה. בעיקר כי זה פשוט לא נכון. אני לא רוצה לחפור, אבל אני מקווה שתבין כמה אתה טועה. כמה המשטרה מגינה עלינו כדי שנוכל להיות בטוחים ולישון טוב בלילה.
ומי שאמר שהמשטרה אשמה בזה, זה כל כך עצוב שאתה חושב ככה. בעיקר כי זה פשוט לא נכון. אני לא רוצה לחפור, אבל אני מקווה שתבין כמה אתה טועה. כמה המשטרה מגינה עלינו כדי שנוכל להיות בטוחים ולישון טוב בלילה.
ממש לא.
תאמינו לי לכל אלה יש זכויות יותר מכל אזרח אחר ולגבי הערבים זה לא גזענות זה פחד אחרי כל הפיגועים האלה כל אחד נראה לך מחבל אי אפשר לשלוט בזה הם גרמו לזה שנפחד מהם לא אנחנו
תאמינו לי לכל אלה יש זכויות יותר מכל אזרח אחר ולגבי הערבים זה לא גזענות זה פחד אחרי כל הפיגועים האלה כל אחד נראה לך מחבל אי אפשר לשלוט בזה הם גרמו לזה שנפחד מהם לא אנחנו
אנונימית
וואי תוצאה תפסיק כבר לכפות את עצמך על אחרים.
"משכב זכר יותר חמור" את מי מעניין המצוות שלך , ואם כבר אז אדם בין חברו חמור יותר מאדם למקום אז תיהיה אנושי קצת ותפסיק לתת לגיטימציה לרצח.
ולשאלה כן, האנשים פה הזויים במקצת וזה או שהם גזענים גלויים או מפחדים מידיי לצאת גזענים אז הם מגזימים ויוצאים כאלה בסוף.
"אני מת על ערבים" "אין על אתיופים" "אני ממש מקבל אנשים כמוך"
משפטים כאלה מראים את רמת הבורות והגזענות הסמויה שקיימת במוח של אנשים.
"משכב זכר יותר חמור" את מי מעניין המצוות שלך , ואם כבר אז אדם בין חברו חמור יותר מאדם למקום אז תיהיה אנושי קצת ותפסיק לתת לגיטימציה לרצח.
ולשאלה כן, האנשים פה הזויים במקצת וזה או שהם גזענים גלויים או מפחדים מידיי לצאת גזענים אז הם מגזימים ויוצאים כאלה בסוף.
"אני מת על ערבים" "אין על אתיופים" "אני ממש מקבל אנשים כמוך"
משפטים כאלה מראים את רמת הבורות והגזענות הסמויה שקיימת במוח של אנשים.
goner, "וואי תוצאה תפסיק כבר לכפות את עצמך על אחרים."
-אני אל כופה את עצמי. אם את לא יודעת - יש לנו תרי"ג מצוות שכל יהודי ח י י ב לקיים אותן. אז למה שאני אפסיק?
" את מי מעניין המצוות שלך"
- מצות שלי? לאני אני ציתיוי עליהן? אלקוים צוה עליהן. לא רק אותי, אלא את כל עם ישראל. את שואלת את מי זה מעניין? זה מעניין את כל אשם שפוי, כי לאדם שפוי אכפת לו ממה שצוה מלך העולם.
"אז אדם בין חברו חמור יותר"
- מי אמר לך? על משב זכור - יש סקילה, כל רצח לא (יש מיתת בין דין אחרת).
" ותפסיק לתת לגיטימציה לרצח."
- לא נתי ליגיטימציה לרצח, אמתי מה יותר חמור. זה אנשים נתנו פה ליגיטימציה למשכב זכור. זו את שתכתב למי אפכת מהמצוות, כלומר נתת ליגיטימציה לאנשים לעבור על מה שה' צוה? מי את שתתני ליגיטימציה לאנשים לעשות את המ שה' אמר לא לעשות? וכן להפך.
-אני אל כופה את עצמי. אם את לא יודעת - יש לנו תרי"ג מצוות שכל יהודי ח י י ב לקיים אותן. אז למה שאני אפסיק?
" את מי מעניין המצוות שלך"
- מצות שלי? לאני אני ציתיוי עליהן? אלקוים צוה עליהן. לא רק אותי, אלא את כל עם ישראל. את שואלת את מי זה מעניין? זה מעניין את כל אשם שפוי, כי לאדם שפוי אכפת לו ממה שצוה מלך העולם.
"אז אדם בין חברו חמור יותר"
- מי אמר לך? על משב זכור - יש סקילה, כל רצח לא (יש מיתת בין דין אחרת).
" ותפסיק לתת לגיטימציה לרצח."
- לא נתי ליגיטימציה לרצח, אמתי מה יותר חמור. זה אנשים נתנו פה ליגיטימציה למשכב זכור. זו את שתכתב למי אפכת מהמצוות, כלומר נתת ליגיטימציה לאנשים לעבור על מה שה' צוה? מי את שתתני ליגיטימציה לאנשים לעשות את המ שה' אמר לא לעשות? וכן להפך.
באותו הנושא: