8 תשובות
עלייה לתורה של חבר שלי
אני ערה
וואלה לא ישנתי בכלל
וואלה לא ישנתי בכלל
לא ישנתי
אני.
כי אלו השעות שאני קמה לעבודה.
כי אלו השעות שאני קמה לעבודה.
אני
עבודה
עבודה
her
התעוררתי בשלוש כי ישנתי בשתיים בצהריים
אני ערה, לא ישנתי כל הלילה
באותו הנושא: