8 תשובות
עלייה לתורה של חבר שלי
אני ערה
וואלה לא ישנתי בכלל
לא ישנתי
אני.
כי אלו השעות שאני קמה לעבודה.
אני
עבודה
התעוררתי בשלוש כי ישנתי בשתיים בצהריים
אני ערה, לא ישנתי כל הלילה