התחברות הרשמה

ניתן להתאשפז באסותא נכון?

1 באוגוסט 2019, 18:02
בית חוליםאישפוזמחלותבתי חולים    
4 תשובות
נכון
P
P E P E
אכן
L
Li-Dz
שואל השאלה:
רק באסותא אשדוד?
אנונימית
ברור.
אפשר גם בבתי חולים אחרים
נ
נֹועָה❤
באותו הנושא:
אם היית לכם חברה אנורקסית והיא הייתה צריכה ללכת להתאשפז הייתם נפרדים ממנה?
להתאשפז פעם שניה?
נכון שבנות 13 ו14 רק נראות שכיף להן אבל בעצם הן במשבר נפשי וצריכות להתאשפז במידי?
אני ממש רוצה שיהיה לי רע, ואני ממש רוצה להתאשפז, אני פוגעת בעצמי, מה יש לי? למה אנירוצה להתאשפז?
אני רוצה להתאשפז כי אני במצב רגשי מאוד קשה
מה אני יכולה לעשות כדי להתאשפז בבית חולים?
זה ישמע מפגר אבל אני רוצה להתאשפז בבית חולים מה צריך בשביל להתאשפז?
רציתי להתאשפז
אם חייל בזמן השירות שלו צריך להתאשפז דחוף, הוא מתאשפז בבית חולים רגיל?
איזה דרכים יש להתאשפז בבית חולים (אבל לא משהו פוגע)
ממה אפשר להתאשפז?