10 תשובות
להשקיע, להתחבר אל האנשים הנכונים, לא ליפול ללחץ חברתי, ולנסות להנות
למצוא חברים שאתה יודע שהולך להיות לך טוב איתם
לא לפחד יותר מדי. כיתה ז' היא די קלה, עדיין מנסים לגרום לכם להתרגל לשינוי הזה. תשקיע כמה שאתה יכול, אל תזלזל גם אם קל לך
להתחנף למורים
להתאבד זה סיוטט בעיקר ח
אנונימי
ממש קל תהנה
אלוהים ז' זה מלחיץ לול
או שרק אותי כי אני כזו לא החלטית ונכנסתי לתסיביכים בקלות. בכל מקרהה
תיקח את זה בקל,הפעם באמת תלמד למבלנים ושיעורים והכל כי חטיבה זה לא משחק,תתחבר לחברים אמיתיים ותדאג שהמורים יאהבו אותך זה מקל עלייך הרבה
או שרק אותי כי אני כזו לא החלטית ונכנסתי לתסיביכים בקלות. בכל מקרהה
תיקח את זה בקל,הפעם באמת תלמד למבלנים ושיעורים והכל כי חטיבה זה לא משחק,תתחבר לחברים אמיתיים ותדאג שהמורים יאהבו אותך זה מקל עלייך הרבה
מצטרפת ^.
לישון הרבה ולא לדאוג יותר מידי
לא להבריז כי חטיבה זה לא משחק
באותו הנושא: