6 תשובות
זה שאלה ללא מהות ורק לצומת לב
שאלה ללא מהות
ספאם גרוע כמו חרדים זה מציק אבל ספאם מצחיק זה טוב
ספאם זה שאלה לא אמיתית ששאלו מתוך שעמום. וזה לא מציק לי כי לא אכפת, שכל אחד יעשה מה שבראש שלו
בקיצור זו שאלת צחוק שלא קרתה באמת ולא מפריע באמת לשואל השאלה.
לא יודע למה זה מפריע לאנשים,ספאמים גורמים כאן לאושר לול
שואל השאלה:
^חח
אנונימית