15 תשובות
כן זה נורא
זה הפרש קצת גדול מידי אבל אהבה זו אהבה.. גם אני הכרתי בחור שגדול ממני ב20 שנה ולכן אני מכירה את ההרגשה
איזה ספאם גרוע
ולשאלה זה נורא.
ולשאלה זה נורא.
lana del rey stans be like:
אני מקווה שזה ספאם
אם זה לא אז או שאת ממש תמימה
או שאת מדחיקה למה זה לא בסדר
אני לא חושב שצריך לתת לזה במה לשאלה הזו יש מצב שזה ספאם
אם זה לא אז או שאת ממש תמימה
או שאת מדחיקה למה זה לא בסדר
אני לא חושב שצריך לתת לזה במה לשאלה הזו יש מצב שזה ספאם
1. יש הבדל של 38 שנים, את קולטת?
2. מה נראלך שאת יוצאת איתו? הוא יכול אבא שלך.
3. תמצאי מישהו בגיל שלך זה שהוא כנראה עם כסף לא אומר שאת צריכה להיות איתו .....
2. מה נראלך שאת יוצאת איתו? הוא יכול אבא שלך.
3. תמצאי מישהו בגיל שלך זה שהוא כנראה עם כסף לא אומר שאת צריכה להיות איתו .....
כיאלו sugar daddy או אמיתי?
- אם זה לא ספאם
- אם זה לא ספאם
שואל השאלה:
למה אנשים ישר חושבים שאני איתו בגלל כסף?!
הוא בן אדם פשוט לא איזה מעמד גבוה אני לא מבקשת וגם לא ביקשתי ממנו כסף אני מסתדרת בכוחות עצמי..
למה אנשים ישר חושבים שאני איתו בגלל כסף?!
הוא בן אדם פשוט לא איזה מעמד גבוה אני לא מבקשת וגם לא ביקשתי ממנו כסף אני מסתדרת בכוחות עצמי..
אנונימית
שיהיה לך בהצלחה איתו נשמה
יאחתי את בת 19, תעשי מה שבא לך
אל תתייחסי אם את אוהבת אותו וטוב לכם תישארי איתו
שואל השאלה:
אני לא טיפשה אני יודעת מה אני עושה וטוב לי איתו מאוד אני לא מבינה מה הקטע של כל העולם לשפוט סתם?!
אני לא טיפשה אני יודעת מה אני עושה וטוב לי איתו מאוד אני לא מבינה מה הקטע של כל העולם לשפוט סתם?!
אנונימית
אוי, זה נורא...
תגידו מה אכפת לכם בכלל שתצא עם מי שהיא רוצה גם שזה אפילו חוקי אתם מעירים??
נורא ואיום דובשנית.
באותו הנושא: