30 תשובות
עוד לא גילינו אם בכוכבים אחרים זה אפשרי
אנונימי
שואל השאלה:
עוד לא גילינו אם ישנם חדי קרן.
אבל סביר שתרחיש כזה אינו הגיוני
עוד לא גילינו אם ישנם חדי קרן.
אבל סביר שתרחיש כזה אינו הגיוני
אנונימי
שואל השאלה:
כרגע זה כן נכון, כי לאף אחד אין ראיה הפוכה
התנאים פה התאימו לנו, והתנאים של כוכבי הלכת האחרים פשוט לא.
כרגע זה כן נכון, כי לאף אחד אין ראיה הפוכה
התנאים פה התאימו לנו, והתנאים של כוכבי הלכת האחרים פשוט לא.
אנונימי
כשחושבים על זה, זה בהחלט מדהים.
תאורטית אם בני האדם יעברו לכוכב בדיוק כמו כדור הארץ רק עם כוח משיכה חזק יותר הם יכולים להתפתח למימדים של סופרמן.
היקום עצמו הוא כל כך מדהים, יש כל כך הרבה כוכבי לכת כמו כדור הארץ שבטוח יש בהם חיים, אי אפשר לדמיין כמה שזה יכול להיות פנטסטי.
זה כל כך מעניין איך יראה כוכב לכת זהה לכדור הארץ עם אבולוציה שונה.
היקום עצמו הוא כל כך מדהים, יש כל כך הרבה כוכבי לכת כמו כדור הארץ שבטוח יש בהם חיים, אי אפשר לדמיין כמה שזה יכול להיות פנטסטי.
זה כל כך מעניין איך יראה כוכב לכת זהה לכדור הארץ עם אבולוציה שונה.
שואל השאלה:
נכון להיום בני האדם יכולים לנהל חיים רק בכדור הארץ, בכל כוכב אחר הם ימותו אחרי זמן מה.
נכון להיום בני האדם יכולים לנהל חיים רק בכדור הארץ, בכל כוכב אחר הם ימותו אחרי זמן מה.
אנונימי
תקראו
https://en.m.wikipedia.org/wiki/superhabitable_planet
https://en.m.wikipedia.org/wiki/superhabitable_planet
אם בני האדם יעברו לכוכב אחר הגוף שלהם יכול לפתח עמידות לכוכב אחר.
שואל השאלה:
טכנית זה לא נכון, כי אין להם חמצן שם, והם מיידית ימותו כשהחמצן בחללית יגמר.
לא משנה מה הם יעשו.
טכנית זה לא נכון, כי אין להם חמצן שם, והם מיידית ימותו כשהחמצן בחללית יגמר.
לא משנה מה הם יעשו.
אנונימי
אני מדבר על כוכב לכת שיהיו בוא את כל התנאים לגוף להתקיים, רק כוח משיכה שונה
תחשוב על זה, המטען הגנטי של מדענים מרגיש בשינוי כשהם נמצאים בחלל.
הגוף יכול להתאים את עצמו לכוכב לכת שיהיה כמו כדור הארץ רק בגודל שונה עם כוח משיכה שונה וטיפה יותר חמצן, תיאורטית יכול להתפתח גרסא אחרת של בני אדם.
הגוף יכול להתאים את עצמו לכוכב לכת שיהיה כמו כדור הארץ רק בגודל שונה עם כוח משיכה שונה וטיפה יותר חמצן, תיאורטית יכול להתפתח גרסא אחרת של בני אדם.
שואל השאלה:
כרגע אין כוכב כזה כך שזה בגדר 'מדע בדיוני' מקסים והכל, אבל רק סרט נועז
כרגע אין כוכב כזה כך שזה בגדר 'מדע בדיוני' מקסים והכל, אבל רק סרט נועז
אנונימי
וואלה... נכון , בתכל'ס זה ממש מוזר.
האם יש בגלקסיות עוד צורות חיים אחרות שאנחנו לא יודעים על קיומם?!
האם יש עוד יצורים ביקום?
אולי יש איפה שהוא עוד כוכב שהוא מתאים לתנאי מחייה ואכן קיימים שם עצמים חיים?!
סתם חח, אולי יש סיכוי. ואולי הם בכלל לא מזיקים לנו , הם בדיוק כמונו.
האם יש בגלקסיות עוד צורות חיים אחרות שאנחנו לא יודעים על קיומם?!
האם יש עוד יצורים ביקום?
אולי יש איפה שהוא עוד כוכב שהוא מתאים לתנאי מחייה ואכן קיימים שם עצמים חיים?!
סתם חח, אולי יש סיכוי. ואולי הם בכלל לא מזיקים לנו , הם בדיוק כמונו.
שואל השאלה:
יש סיכוי גם שברביות למעשה מתעוררות לתחיה, אך לנו כאנושות יש שיקול דעת בריא.
יש סיכוי גם שברביות למעשה מתעוררות לתחיה, אך לנו כאנושות יש שיקול דעת בריא.
אנונימי
לא בטוחה כמה זה טוב שאין פלאן בי ואני באמת חושבת שעוד לא גילינו אנחנו נתפתח עוד הרבה ונגלה אך אי אפשר לקבוע קביעה כזאת בלי הוכחות
מדהים, רק חבל שאנחנו הורסים את הבית היחיד שלנו
שואל השאלה:
מי אמר שאנחנו הורסים?
כמו שאנחנו יודעים להרוס המוחה אנושי יודע גם לבנות:)
מי אמר שאנחנו הורסים?
כמו שאנחנו יודעים להרוס המוחה אנושי יודע גם לבנות:)
אנונימי
רק חבל שבגללנו האקלים משתנה לרעה:(
אנונימי
שואל השאלה:
גם שלא היינו הדינוזאורים נכחדו בגלל אקלים
אוליי המסקנה מכל זה היא שקלים הוא דבר דינמי?
גם שלא היינו הדינוזאורים נכחדו בגלל אקלים
אוליי המסקנה מכל זה היא שקלים הוא דבר דינמי?
אנונימי
הוא דינמי, אבל בחנו את הגורמים השונים והגורם העיקרי הוא פליטת גזי חממה על ידי בני אדם.
אנונימי
שואל השאלה:
אין קונצנזוס בנושא, ושנינו לא מדענים, כך שאעדיף לא להכנס לזה:)
אין קונצנזוס בנושא, ושנינו לא מדענים, כך שאעדיף לא להכנס לזה:)
אנונימי
יש קונצנזוס של 98% מהמדענים, במקרה זה היה חלק מהחומר שלמדתי במגמת אקולוגיה.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא מדוייק, מהסיבה שהם פנו ל-33,000 מדענים, לא בהכרח מדעני אקלים.
מתוכם רק 11,000 הסכימו לענות לשאלה, ומתוכם רק 11% היו מדעני אקלים.
כך שזה מאבד מאמינותו.
זה לא מדוייק, מהסיבה שהם פנו ל-33,000 מדענים, לא בהכרח מדעני אקלים.
מתוכם רק 11,000 הסכימו לענות לשאלה, ומתוכם רק 11% היו מדעני אקלים.
כך שזה מאבד מאמינותו.
אנונימי
עשו עוד עשרות מטא-מחקרים, רובם יותר טובים מה אחד שאתה מדבר עליו, בנושא לכולם הניבו תוצאה זהה.
אגב, הראיות מראות שזה אכן תוצר של פעילות אנושית, כל המודלים והחישובים שנעשו בנושא מראים שרק בהתחשב בפליטת פחמן ממקור אנושי ניתן להבין את תופעת שינויי האקלים וזאת עובדה מקובלת על ידי כל גוף מדעי מכובד, כולל מכון ויצמן הישראלי.
אגב, הראיות מראות שזה אכן תוצר של פעילות אנושית, כל המודלים והחישובים שנעשו בנושא מראים שרק בהתחשב בפליטת פחמן ממקור אנושי ניתן להבין את תופעת שינויי האקלים וזאת עובדה מקובלת על ידי כל גוף מדעי מכובד, כולל מכון ויצמן הישראלי.
קישורים מצורפים:
אנונימי
שואל השאלה:
שמעת על מדען האקלים ניר שביב מהאוניברסיטה העברית?
שמעת על מדען האקלים ניר שביב מהאוניברסיטה העברית?
אנונימי
זה שחושב שהשמש או קרניים קוסמיות הם הגורם לשינויי האקלים?
אנונימי
שואל השאלה:
בין היתר, כן
הוא היה בסרט 'התרמית הגדולה של ההתחממות הגלובלית'
סרט שחשף את השקרים של אל גור וגורמי 'איכות הסביבה'
בין היתר, כן
הוא היה בסרט 'התרמית הגדולה של ההתחממות הגלובלית'
סרט שחשף את השקרים של אל גור וגורמי 'איכות הסביבה'
אנונימי
הממצאים אינם מתאימים להשכרה שהשמש היא הגורם.
אנונימי
שואל השאלה:
הוא סיפק ממצאים, ואף מדען לא הצליח לסתור את הטענה שלו.
כמה מדענים ניסו, אך הוא הצליח לענות להם בצורה ראויה, והם לא הצליחו לספק לו תשובה.
הוא סיפק ממצאים, ואף מדען לא הצליח לסתור את הטענה שלו.
כמה מדענים ניסו, אך הוא הצליח לענות להם בצורה ראויה, והם לא הצליחו לספק לו תשובה.
אנונימי
יש יצורים היכולים לשרוד בתנאים של פלנטות אחרות, ואפילו החלל החיצון, למשך זמן מסויים.
הסיכוי שיש כוכבי לכת אחרים, ואף ירחים, שעליהם יש חיים הוא סיכוי סביר שכיום מדענים-אסטרוביולוגים- בוחנים.
הסיכוי שיש כוכבי לכת אחרים, ואף ירחים, שעליהם יש חיים הוא סיכוי סביר שכיום מדענים-אסטרוביולוגים- בוחנים.
באותו הנושא: