15 תשובות
קצת רזה מידי
אבל סביר
אבל סביר
יפה
יפה הלואי עליי.
יפה
אין במה לתפוס
יפה בעיניי לא בידיוק הטעם שלי אבל מהמם
טיפה מוגזם
חולני.
יפה
לדעתי היא מהממת, אל תשפטו רזות כפי שלא צריך לשפוט מלאות. יש בחורות שגנטית מה לעשות זה מבנה הגוף שלהן.
חולני מידיי
אנונימית
קצת רזה מדי
האמת היא שהיא יפה אבל הרזון מוגזם
באותו הנושא: