4 תשובות
אין בינכם כזה הבדל. ואם היא מתייחסת לגובה רק אז ההפסד כולו שלה..
אבל לפי מה שרשמת אתה יותר גבוה ממנה
שואל השאלה:
נכון אבל בחורה כבר אמרה לי שהוגבה הזה נחשב גמד ורק בחורה 1.50 תצא איתי
אנונימי
אתה לא גמד, אתה ממוצע, והיא גבוהה