9 תשובות
כן, מאווד
אכן
אמ מי שלא אכל שבועיים כלום אבל כלום מת אז את לא יכולה לשאול אותם
וכן זה קשה מאוד
וכן זה קשה מאוד
כןן ולא מומלץ בכלל
כן, גם סביר להניח שלא תצאי מזה בחיים
אז אל תעשי את זה..
אז אל תעשי את זה..
אם ביום כיפור אנשים נשברים כי קשה להם לצום יום וחצי אז שבועיים מן הסתם שקשה
זה ממש לא בריא לגוף ואת נהיית פשוט חיוורת ונראית רע, עם הבל פה, ונזקים בלתי הפיכים..קיצר לא מומלץ במיוחד
אה ואפשר גם למות ממחסור במינרלים וכאלה
אה ואפשר גם למות ממחסור במינרלים וכאלה
אנונימית
תוך עשרה ימים זה מוות
כן
אנונימי
באותו הנושא: