5 תשובות
לא. אלא יפצו אותך
אל תגזימי לא תביעה
כן פיצוי כלשהו
ממש לא נראה לי בספק אם אפילו תקבלי פיצוי נסי לדבר איתם
לא. תתקשרי הם יפצו אותך.
או דרישה לפיצוי כספי, או פיצה בחינם.