6 תשובות
כעסו ושאלו ישר ולעניין למה אני מסננת
בדכ "למה אתה מסנן?", ואני ממשיך לסנן
לא הגיבו בכלל, כנראה אני לא חשוב להם
לרוב פשוט עוברים את זה
יש את הנדירים שמצחיקים אותי וכותבים "מפגרת למה סיננת'
HOH
אם אני מסננת אני עסוקה אז אני לא רואה מה כתוב ושלא מתחשק לי לדבר עם אנשים אני שולחת סטטוס אני לא יכולה לדבר בוואצפ
אנונימית
חפרו עד שעניתי.
והתקשרו