12 תשובות
האמת שלא. מחבב את כולם
כן
לא שונאת, אבל לא כולם חברים שלי
כן
כמובן. אני כיתה של פרחות..
יותר מידי.
אנונימית
חחח כן לא חסר
כן
באתי לכתוב כן. חשבתי על זה ופתאום קלטתי שאין. חוץ מאחת שאמרוה ליהיות חברה ממש טובה שלי אבל תכלס יותר עצבנית לא שונאת
איכס כן
את עצמי
אפילו כמה
באותו הנושא: