12 תשובות
לילה
בוקר אני חושבת
לחיות בלילה ואני לא מושפעת מנשיקה בחצות בכלל
שבת שלום
שבת שלום
לילה עד לפנות בוקר זה הכי וןב
בוקר
לילה
בוקר
אנונימית
לילה כמובן,להתבולל כמה שיוצר בחצות
כלכך לילה
ביום
אנונימית
לחיות בלילה
לילה
באותו הנושא: