27 תשובות
נכון שזה חשוב המשיכה אבל אל תדאג אתה תמצא מישהי שתאהב אותך, ואתה לא כזה נמוך דרך אגב
רוצה שנגיד לך דוגרי? רוב הבנות יעדיפו גבר גבוה.
אני בגובה שלך ובטח שהייתי רוצה מישהו 1.80 אבל לא הייתי פוסלת 1.70
שואל השאלה:
אפילו נמוך בשביל נמוכות מסתבר
אני לא אומרת שזה לא נכון, יופי באמת חשוב אבל האופי משתווה לו לא פחות, גם אם אתה יחסית נמוך בטוח תהיה מישהי שיותר נמוכה ממך ואז זה לא מפריע אבל יכול להיות מאוד שתהיה מישהי שתידלק עליך ואולי היא תהיה גבוהה יותר ואז תראה שזה באמת לא כל כך חשוב.
ברוב השאלות עונים על ה'אידיאלי' ,זה לא אומר שהן לא יצאו עם יותר נמוכים.
ויש המון נמוכות ש170 כן מתאים להן. אתה לא יכול לקבוע שאף אחת לא תרצה על סמך כמה תשובות בסטיפס.
שואל השאלה:
עדיין מחכה ליום הזה. ואוהבים תקראי את מה שכתבתי עוד פעם, אמרתי שגם חוויתי את זה בחיים האמיתיים
אני 1.60 ואין לי בעיה עם 1.70
אנונימית
חוץ מזה שלדעתי סטיפס זה ממש לא המקום לשמוע בו תשובות כנות...
עם כל הכבוד לילדים כאן יש עוד מספיק אנשים בחוץ שיש להם דעות שונות ומשונות
ואני בטוחה במיליון אחוז שהכל יסתדר
טוב אז קודם כל אני מזדהה איתך, גם אני הייתי נכנסת לשאלות של ציצי/תחת ומתבאסת אבל אז הבנתי הרבה דברים. קודם כל עזוב אותך משאלות כאלה, הפיתרון הכי טוב לא להכנס אליהן כי במלא התשובות שם לא מראות את כל הדעות שיש.
דבר שני, לכל אחד יש העדפות זה נכון אבל תאמין לי שברגע שמישהי תאהב אותך בגלל מי שאתה הדבר האחרון שיעניין אותה יהיה הגובה שלך שאגב אין לך מה להתלונן בכלל! מה רע בגובה שלך? אני הייתי יוצאת עם בחור בכל גובה ואני לא היחידה(:
שואל השאלה:
חלק מהאקסיות שלי כל הזמן זרקו הערות על הגובה שלי כל פעם שראו משהו גבוה ממני. גם בנות שדברתי איתן או ניסיתי את מזלי איתן הם דחו בגלל הפקטור הזה. גם הגובה ממש לא מושך בנות כי זה עדיין נראה נמוך בהשוואה לאחרים
שמע אני מטר 1.62 ואין לי בעיה צאת מישהו הוא 1.70 זה ממש לא יוריד לי ממנו בכלל
אני בטוחה שאתה צעיר ואתה פשוט תראה עם השנים כמה גובה הוא לא בהכרח פקטור, ברור שתמצא מישהי שתאהב אותך ככה ונ.ב אתה צריך לאהוב את עצמך ולהשלים עם מה שיש, תאמין לי שבורכת ב1.70(:
שואל השאלה:
בורכתי וקוללתי
האמת שגם 1.70 זה טוב לול
יכולה להגיד על עצמי שאין לי בעיה עם 1.70, זה גובה מושלם בשבילי
אני אישית לא אוהבת גבוהים מדי כי אני בעצמי נמוכה
שזה לא יוריד לך את הביטחון, יש המון שאוהבות גובה כזה
אנונימית
זה בעייתי אחי
האידאל 1.83 בערך
אבל לא נורא
אנונימי
שואל השאלה:
אני משאיר לך את הבחורות הגבוהות אחי
אני 1.60 וממש לא יהיה לי בעיה עם 1.70 כל הבני זוג שלי היו 1.80+ ותאת שכבר נמאס לי מזה באלי מישהו בגובה שלי שאני לא יצטרך להתאמץ לנשק אותו ולהרים את הראש כל פעם שאני רוצה להסתכל עליו...
ותמיד אתה יכול לשים נעליים שיתנו לך קצת יותר גובה עוד כמה סנטימטר
זה ממש סבבה 1.70
ממש לא נמוך
היי! הכל בסדר..
אני 1.72, יצאתי עם 1.50
שואל השאלה:
עושה את זה כבר, אבל עדיין שאני אוריד אותם הן יראו את הגובה האמיתי שלי
נעל גבוהה תיתן לו עוד 1-2 ס"מ מה זה יעזור ? ואל תשים את הנעליים האלה שמגביהות אותך ב-5 ס"מ ויותר, זה סתם נראה מצחיק ורואים שזה לא טבעי - גבר עם רגליים צרות וגוף צר שפתאום נראה גבוה
אנונימי
שואל השאלה:
הפלג גוף העליון שלי די עבה בגלל שאני גולש ושוחה אז זה לא ממש עוזר ואל תדאג אני לובש נעל עם סוליה של 1-2 סנטימטר
תקנה מגביהים של 2-3 ס"מ, לא מעבר
ותכלס לא שווה לך
מי ששווה לו זה אחד בגובה ממוצע שרוצה להיראות טיפה גבוה
אתה אם תשים עדיין תהיה נמוך מהממוצע
אנונימי
שואל השאלה:
חיים קשים
אני מטר 60 ותאמת שהייתי מעדיפה לצאת עם מישהו בסביבות 170-175
יותר גבוה זה סתם מיותר לא נוח בכלל ולא כיף